Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 28 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 3-4 yoshda; 2 yarim yoshda 4-5 yoshda 2-2 yarim yoshda 2 / 27 2) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? nafosat tarbiyasi orqali tevarak-atrof bilan tanishtirsh tabiat haqidagi bilimlarni oshirish buyuk siymolar bilan tanishtirish 3 / 27 3) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Epchillikni shakllantiradi Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; 4 / 27 4) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 2 ta 3 ta 5 ta 4 ta 5 / 27 5) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? o’yinlar orqali analizatorlar orqali pedagogik jarayonlarda mashg’ulotlarda 6 / 27 6) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 12 ta 26 ta 16 ta 14 ta 7 / 27 7) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4-8 ta 5-7 ta 3-4 ta 4 yo’nalish 8 / 27 8) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun Davlat talablari Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi «Uchinchi ming yilikning bolasi»; 9 / 27 9) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; 10 / 27 10) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr 11 / 27 11) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? rivoyatlar, anosirlar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar atosirlar, maqollar "Quron karim","Hadislar" 12 / 27 12) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? boshqatirmalar erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish bolaningijodqilishi pedagogik o’tishlar; 13 / 27 13) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir 14 / 27 14) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 24 ta 14 ta 16 ta 15 ta 15 / 27 15) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? tayyorlov yosh kichik yosh katta yosh o’rta yosh 16 / 27 16) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yuguradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi yotadi. 17 / 27 17) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? yuguradi oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi predmetlar tagidan o’ta oladi; sakraydi 18 / 27 18) Interfaol usullar qaysilar? ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti jamoalar taqsomoti 19 / 27 19) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 4 bosqich 7 bosqich 5 bosqich 6 bosqich 20 / 27 20) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Variativ dasturlar asosida Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat talablariga mosligi Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi 21 / 27 21) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? aji-bujilar chizadi; xalqaning tagida emaklaydi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi to’g’ri yo’nalishda yuradi; 22 / 27 22) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? shaqildoqni shaqillatadi predmet tagidan o’tadi oladi; kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi koptokni dumalatadi 23 / 27 23) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? majlislar, tadbirlar, psixologik muhit tadbirlar majlislar psixologik muhit 24 / 27 24) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi tovushga boshini qaratadi; o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; 25 / 27 25) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Fikr yuritishida o’rgatadi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi 26 / 27 26) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy an’analarga mosligi Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish 27 / 27 27) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? alohida mashg’ulot o’yin faoliyati orqali integrallashtirilgan ta’lim tadbirlar Ваша оценка 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)