Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 58 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? shaqildoqni shaqillatadi koptokni dumalatadi kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi predmet tagidan o’tadi oladi; 2 / 27 2) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4 yo’nalish 4-8 ta 5-7 ta 3-4 ta 3 / 27 3) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? analizatorlar orqali o’yinlar orqali pedagogik jarayonlarda mashg’ulotlarda 4 / 27 4) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? tadbirlar majlislar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit psixologik muhit 5 / 27 5) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? tadbirlar alohida mashg’ulot integrallashtirilgan ta’lim o’yin faoliyati orqali 6 / 27 6) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? nafosat tarbiyasi orqali buyuk siymolar bilan tanishtirish tabiat haqidagi bilimlarni oshirish tevarak-atrof bilan tanishtirsh 7 / 27 7) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? rivoyatlar, anosirlar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar "Quron karim","Hadislar" atosirlar, maqollar 8 / 27 8) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlar tagidan o’ta oladi; oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi yuguradi sakraydi 9 / 27 9) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 4 bosqich 7 bosqich 6 bosqich 5 bosqich 10 / 27 10) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? bolaningijodqilishi erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish boshqatirmalar pedagogik o’tishlar; 11 / 27 11) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr 12 / 27 12) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Fikr yuritishida o’rgatadi 13 / 27 13) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 14 / 27 14) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? o’rta yosh katta yosh tayyorlov yosh kichik yosh 15 / 27 15) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Milliy an’analarga mosligi 16 / 27 16) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. tovushga boshini qaratadi; o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi 17 / 27 17) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 3-4 yoshda; 2-2 yarim yoshda 2 yarim yoshda 4-5 yoshda 18 / 27 18) Interfaol usullar qaysilar? ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jamoalar taqsomoti qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish 19 / 27 19) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 24 ta 15 ta 16 ta 14 ta 20 / 27 20) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; 21 / 27 21) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 4 ta 5 ta 2 ta 3 ta 22 / 27 22) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yotadi. yuguradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi 23 / 27 23) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? xalqaning tagida emaklaydi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi aji-bujilar chizadi; 24 / 27 24) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Epchillikni shakllantiradi Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; 25 / 27 25) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Davlat talablari Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun «Uchinchi ming yilikning bolasi»; 26 / 27 26) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Davlat talablariga mosligi Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Variativ dasturlar asosida Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi 27 / 27 27) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 26 ta 12 ta 14 ta 16 ta Your score is 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)