Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 59 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? shaqildoqni shaqillatadi koptokni dumalatadi predmet tagidan o’tadi oladi; kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi 2 / 27 2) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar rivoyatlar, anosirlar "Quron karim","Hadislar" atosirlar, maqollar 3 / 27 3) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yotadi. yuguradi predmetlar tagidan o’ta oladi sakraydi 4 / 27 4) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 16 ta 12 ta 14 ta 26 ta 5 / 27 5) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 4 ta 2 ta 3 ta 5 ta 6 / 27 6) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Fikr yuritishida o’rgatadi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi 7 / 27 7) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4 yo’nalish 3-4 ta 4-8 ta 5-7 ta 8 / 27 8) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 2 yarim yoshda 3-4 yoshda; 2-2 yarim yoshda 4-5 yoshda 9 / 27 9) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? tadbirlar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit majlislar psixologik muhit 10 / 27 10) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 11 / 27 11) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr 12 / 27 12) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Milliy an’analarga mosligi Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi 13 / 27 13) Interfaol usullar qaysilar? qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jamoalar taqsomoti jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish 14 / 27 14) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi Davlat talablari «Uchinchi ming yilikning bolasi»; «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun 15 / 27 15) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? o’rta yosh kichik yosh tayyorlov yosh katta yosh 16 / 27 16) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Epchillikni shakllantiradi 17 / 27 17) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; 18 / 27 18) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; tovushga boshini qaratadi; ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. 19 / 27 19) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi aji-bujilar chizadi; xalqaning tagida emaklaydi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; 20 / 27 20) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat talablariga mosligi Variativ dasturlar asosida 21 / 27 21) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi predmetlar tagidan o’ta oladi; sakraydi yuguradi 22 / 27 22) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 16 ta 14 ta 15 ta 24 ta 23 / 27 23) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? mashg’ulotlarda pedagogik jarayonlarda analizatorlar orqali o’yinlar orqali 24 / 27 24) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 5 bosqich 7 bosqich 4 bosqich 6 bosqich 25 / 27 25) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? tabiat haqidagi bilimlarni oshirish tevarak-atrof bilan tanishtirsh buyuk siymolar bilan tanishtirish nafosat tarbiyasi orqali 26 / 27 26) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? bolaningijodqilishi pedagogik o’tishlar; erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish boshqatirmalar 27 / 27 27) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? integrallashtirilgan ta’lim alohida mashg’ulot tadbirlar o’yin faoliyati orqali Your score is 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)