Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 57 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 4 bosqich 5 bosqich 6 bosqich 7 bosqich 2 / 27 2) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? "Quron karim","Hadislar" pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar rivoyatlar, anosirlar atosirlar, maqollar 3 / 27 3) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? buyuk siymolar bilan tanishtirish nafosat tarbiyasi orqali tevarak-atrof bilan tanishtirsh tabiat haqidagi bilimlarni oshirish 4 / 27 4) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. tovushga boshini qaratadi; 5 / 27 5) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? majlislar tadbirlar psixologik muhit majlislar, tadbirlar, psixologik muhit 6 / 27 6) Interfaol usullar qaysilar? qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish jamoalar taqsomoti 7 / 27 7) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi; yuguradi oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi 8 / 27 8) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 4-5 yoshda 2-2 yarim yoshda 3-4 yoshda; 2 yarim yoshda 9 / 27 9) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? mashg’ulotlarda analizatorlar orqali o’yinlar orqali pedagogik jarayonlarda 10 / 27 10) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Fikr yuritishida o’rgatadi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi 11 / 27 11) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? to’g’ri yo’nalishda yuradi; aji-bujilar chizadi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi xalqaning tagida emaklaydi; 12 / 27 12) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 24 ta 15 ta 14 ta 16 ta 13 / 27 13) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? o’rta yosh kichik yosh katta yosh tayyorlov yosh 14 / 27 14) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? pedagogik o’tishlar; bolaningijodqilishi boshqatirmalar erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish 15 / 27 15) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4 yo’nalish 3-4 ta 5-7 ta 4-8 ta 16 / 27 16) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Milliy an’analarga mosligi Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. 17 / 27 17) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yuguradi yotadi. predmetlar tagidan o’ta oladi sakraydi 18 / 27 18) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? alohida mashg’ulot o’yin faoliyati orqali tadbirlar integrallashtirilgan ta’lim 19 / 27 19) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi 20 / 27 20) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Epchillikni shakllantiradi Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi 21 / 27 21) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 5 ta 2 ta 3 ta 4 ta 22 / 27 22) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir 23 / 27 23) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi koptokni dumalatadi shaqildoqni shaqillatadi predmet tagidan o’tadi oladi; 24 / 27 24) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Variativ dasturlar asosida Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Davlat talablariga mosligi 25 / 27 25) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr 26 / 27 26) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 12 ta 16 ta 26 ta 27 / 27 27) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun «Uchinchi ming yilikning bolasi»; Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi Davlat talablari Your score is 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)