Davlat va Huquq asoslari fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 16.04.202416.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Davlat va Huquq asoslari fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 86 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Davlat va Huquq asoslari fanidan Attestatsiya №1 Davlat va Huquq asoslari fanidan MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TEST 1 / 50 1) 15) Tabiatni asrash sohasidagi xalqaro-huquqiy hujjatlarning qabul qilinish xronologik ketma-ketligini belgilang. 1) "Biologik xilma-xillik to'g'risida"gi Rio-de Janeyro Konvensiyasi; 2) "Dunyoning madaniy va tabiiy merosini himoya qilish to'g’risida"gi Konvensiya; 3) "Osiyo va Afrika botqoqliklarida yashovchi va ko'chib yuruvchi qushlarni himoya qilish to'g'risida"gi shartnoma; 4) "Yo'qolish arafasidagi yovvoyi flora va fauna turlari bilan xalqaro savdo- sotiq qilish to'g'risida' gi Konvensiya. 2,4, 3,1 4, 3, 2, 1 3, 2,1,4 2,4, 1, 3 2 / 50 2) 8) Quyidagi qaysi davlat organlari ma'muriy huquqbuzarlik to'g'risidagi ishlarni ko'rib chiqish huquqiga ega? 1) iqtisodiy va fuqarolik ishlari bo'yicha tuman sudlari; 2) ma'muriy ishlar bo'yicha sudlari; 3) xususiy korxona, muassasa, tashkilot mulkdorlari; 4) voyaga yetmaganlar ishlari bilan shug'ullanuvchi tuman (shahar) komissiyalari. 1,3 1,2 3,4 2,4 3 / 50 3) 32) 1-c, b; 2-d, a; 3-e, f 1-a, b; 2-d, f; 3-a,c 1-e, b; 2-f, c; 3-d, a 1-d, e; 2-c, f; 3-a, b 4 / 50 4) 46) 1-G,2-A, 3-G,4-V 1-B, 2-A, 3-G,4-V 1-D, 2-G, 3-A,4-B 1-V,2-B,3-D,4-G 5 / 50 5) 28) Odil sudlovni amalga oshirishdagi asosiy talablarni belgilang. 1) birdamlik; 2) obyektivlik; 3) to'g'ridan-to'g'ri; 4) umumiylik; 5) har tomonlama va to'liq; 6) qonuniylik; 7) majburiylik va adolat. 1, 2, 4, 5 3,4, 5, 7 2, 4, 6,7 2, 5, 6,7 6 / 50 6) 9) O'n sakkiz yoshga to'Imagan xodimlar qaysi vaziyatlarda ish beruvchiga yetkazilgan zarar uchun to'liq moddiy javobgar bo'ladi? 1)maxsus yozma shartnoma asosida unga ishonib topshirilgan qimmatbaho buyumlar saqlanishini ta’minlamaganligi uchun; 2) qasddan yetkazilgan zarar uchun; 3) alkogolli ichimlikdan, giyohvandlik yoki toksik modda ta'siridan mastlik holatida yetkazilgan zarar uchun 4) bir gallik hujjat asosida olingan qimmatbaho buyumlarning saqlanishini ta’minlamaganligi uchun; 5) tijorat sirlari oshkor etilganda; 6) jinoyat sodir etish natijasida. 3, 4,5 2, 3, 6 1,2, 4 2, 5, 6 7 / 50 7) 11) Totalitar tuzum shaklidagi davlat belgilarini ko'rsating. 1) qonun o'rnini qat'iy buyruq va farmoyishlar egallaydi; 2) siyosiy huquq va erkinliklar kafolatlanadi; 3) mansabdor shaxslarga haddan tashqari ko'p vakolatlar beriladi; 4) davlat iqtisodiy-ijtimoiy munosabatlarni o'z boshqaruvi ta'siriga olishga intiladi; 5) hokimiyat demokratik saylovlar yo'li bilan shakllantiriladi; 6) davlat tomonidan siyosiy birlashmalar va tashkilotlarning erkinliklari qat'iy cheklab qo'yiladi; 7) xalq davlat boshqaruvida qatnashadi. 2, 3,4, 5 1, 3, 6, 7 1, 2, 5, 7 1, 3,4,6 8 / 50 8) 3) Amalga oshirishning huquqiy shakli bo'yicha davlat funksiyalari qaysi javob variantida to'g'ri berilgan? Huquqni ijod qilish, huquqni ijro qilish va huquqni qo'riqlash Asosiy va asosiy bo'lmagan Doimiy va vaqtinchalik Ichki va tashqi 9 / 50 9) 34) Jinoyat boshqa huquqbuzarliklardan quyidagi qaysi belgilari bilan farqlanadi? 1) g'ayriqonuniyik ko'rinishi; 2) huquqbuzarlik sodir etilgan makoni; 3) huquqbuzarlik sodir etilgan qurollar; 4) obyekti; 5) huquqbuzarlik sodir etilgan vaqti; 6) ijtimoiy xavflilik darajasi va xususiyati. 2, 4,6 4, 5, 6 1, 4, 6 1, 2, 5 10 / 50 10) 20) 1-b,2-¤, 3-с 1-c, 2-b, 3-a 1-c, 2-a, 3-b 1-a, 2-b, 3-c 11 / 50 11) 2) Xalqaro huquq funksiyalarini aniqlang. 1) barqarorlashtiruvchi; 2) tartibga soluvchi; 3) boshqaruvchi; 4) muhofaza etuvchi; 5) homiylik qiluvchi; 6) axborot-tarbiyalovchi. 3, 4,5, 6 1, 2, 4, 6 2,3,4,5 1,3,5,6 12 / 50 12) 26) Ma’muriy jazo turlarini aniqlang. 1) hayfsan; 2) jarima; 3) intizomiy qismga jo'natish; 4) axloq tuzatish ishlari; 5) haqini to'lash sharti bilan ashyoni olib qo'yish; 6) ozodlikdan mahrum qilish; 7) ozodlikni cheklash; 8)musodara qilish. 1, 2, 7 2,5,8 2,3,4 3,5,7 13 / 50 13) 44) O'qituvchi o'quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda fagatgina berilgan adabiyotlar ro'yxatidan foydalanmasdan, o'z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so'radi. Shunda o'gituvchi o'quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta'lim turidan foydalandi? Darsdan tashgari ta'lim turi ljtimoiy ta'lim turi Muammoli ta'lim turi Shaxsga yo'naltirilgan ta'lim 14 / 50 14) 47) Maktabda ta'lim sifatini aniqlash uchun monitoring o'tkazish rejalashtirildi. Uning vazifalari to'g'ri ko'rsatilgan variantlarni belgilang: 1. Ta'lim sifati, uni tahlil qilish va baholash haqida kerakli va yetarli ma'lumotlarni to'plash 2. Sifatli ta'lim uchun ijtimoiy buyurtmaning bajarilishini nazorat qilish 3. Ta'lim jarayoni ishtirokchilariga rag batlantiruvchi va motivatsion ta'sirni tashkil etish 4. Ta'lim jarayoni ishtirokchilarining ijtimoiy hotirjamligi to'g'risidagi ma’lumotlarni yig’ish 5. Ta'limni yanada rivojlantirish prognozi va zarur tuzatishlar kiritish bo'yicha tavsiyalar ishlab chiqish 1,2,5 1,2,3,5 2,4,5 2,3,4,5 15 / 50 15) 6) Qonunchilikka muvofiq ekologik javobgarlikning qaysi turi mavjud emas? ekologik-madaniy javobgarlik ekologik-iqtisodiy javobgarlik ekologik-ijtimoiy javobgarlik ekologik-huquqiy javobgarlik 16 / 50 16) 50) O'qituvchi mualiflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o'qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? O'qituvchining ishdan tashqari faoliyati O'qituvchining go'shimcha faoliyati O'qituvchining innovatsion faoliyati O'qituvchining ijtimoiy faoliyati 17 / 50 17) 16) Fuqarolik huquq va burchlari quyidagi qanday hollarda vujudga keladi? 1) shartnomalar va boshqa bitimlardan; 2) boshqa shaxsga zarar yetkazish natijasida; 3) shaxs vafot etishi natijasida; 4) fan, adabiyot, san'at asarlarini yaratish, ixtirolar va boshqa intellectual faoliyat natijasida; 5) davlat organlarining yoki fuqarolarning o'zini o'zi boshqarish organlari hujjatlarida; 6) xizmatlardan foydalanmaganda; 7) asossiz boyib ketish natijasida. 2, 4, 5, 6,7 2,3,4, 5,6 1, 2, 4, 5, 7 1, 3, 4, 6, 7 18 / 50 18) 33) Quyidagilardan axloq va huquqqa oid noto'g'ri berilgan javob variantini aniqlang. Huquq normalari, zarur hollarda, davlatning majburlov kuchi orqali, xloq normalari esa jamoatchilik fikri orqali qaror topadi Huqug davlat tomonidan belgilangan bo'ladi, axlog esa davlatning yordamisiz o'z-o'zidan shakllanadi Huquqda xatti-harakat yoki harakatsizlik "qonuniy-nogonuniy", axloqda esa "yaxshi-yomon" deya baholanadi Axloq hujjatlarda aniq ko'rinishga ega 19 / 50 19) 23) Tarixiy qadriyatimiz bo'lgan "Avesto’da oilaviy munosabatlarda ayol kishining quyidagi qaysi huquqlari keltirib o'tilgan? 1) o’z mulkidan xayriya maqsadlarida mustaqil foydalanishi; 2) zardushtiylarning bayram kunlarida mustaqil tarzda o'z mulkini tasarruf etish; 3) mustaqil ravishda da'vogar bo'lish; 4) xususiy mulkini meros qilib qoldirish; 5) guvoh sifatida ko'rsatuvlar berishi mumkinligi; 6) umumiy mulkdan ulush talab qilishi mumkinligi. 1, 2, 3 1, 3,4 2, 5, 6 1, 3, 5 20 / 50 20) 24) Huqugiy munosabat elementlarini belgilang. Obyekt, subyekt, subyektiv huquq, yuridik majburiyat Huquqiy layoqat, muaomala layoqati, huquqiy odat, yuridik pretsedent Gipoteza, dispozitsiya, sanksiya Obyekt, obyektiv tomon, subyekt, subyektiv tomon 21 / 50 21) 13) Ma’muriy huquq tartibga soladigan munosabatlarni belgilang. 1) tashkiliy jihatdan biri ikkinchisiga bo'ysunadigan davlat organlari o'rtasidagi munosabatlar; 2) fuqarolarning mulkiy va shaxsiy nomulkiy munosabatlari; 3) bir-biriga bo'ysunmaydigan davlat idoralari o'rtasidagi munosabatlar; 4) ish beruvchi va xodimlar o'rtasidagi munosabatlar; 5) davlat idora organlari va ularga bo'ysunadigan korxonalar, muassasalar, tashkilotlar o'rtasidagi munosabatlar; 6) davlat idora organlari va birlashmalari o'rtasidagi munosabatlar; 7) davlat idora organlari va fuqarolar o’rtasidagi munosabatlar. 2,3,4, 6,7 1, 2, 3, 4, 5 3, 4, 5, 6, 7 1, 3, 5, 6, 7 22 / 50 22) 22) b, d b, c a, c a, d 23 / 50 23) 29) Oila kodeksiga muvofiq qanday hollarda nikohdan ajralish ma'muriy tartibda amalga oshiriladi? 1) er-xotin o'rtasida voyaga yetmagan farzandlari bo'lmasa va ular ajralishga o'zaro rozi bo'lgan hollarda; 2) aliment undirish masalasida kelishuvga erishilmagan bo'Isa; 3) taraflar (er yoki xotin) sud tomonidan bedarak yo'qolgan, ruhiy kasaligi yoki aqli zaifligi sababli muomalaga layoqatsiz deb topilgan taqdirda; 4) agar sud er va xotinning bundan buyon birgalikda yashashiga va oilani saqlab qolishga imkoniyat yo'q deb topsa, ularni nikohdan ajratadi; 5) er-xotinlar o'rtasidagi mulkiy nizolar mavjud bo'lgan hollarda; 6) sodir etgan jinoyati uchun eri yoki xotini uch yildan kam bo'lmagan muddatga ozodlikdan mahrum qilingan taqdirda. 1, 3, 6 4, 5, 6 2, 3, 4 3, 4, 5 24 / 50 24) 1) Quyidagilardan qonunchilik tashabbusi huquqiga ega bo'Igan subyektlarni tanlang. 1) O'zbekiston Respublikasi Prezidenti, davlat hokimiyatining oliy vakillik organi orqali Qoraqalpog'iston Respublikasi; 2) O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasi deputatlari,O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi; 3) O'zbekiston Respublikasining Konstitutsiyaviy sudi, Oliy sudi va Adliyavaziri; 4) O'zbekiston Respublikasining saylov huquqiga ega bo'lgan, yuz ming nafardan kam bo'Imagan fuqarolari, O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Senati; 5) O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Inson huquqlari bo'yicha vakili (ombudsman), O'zbekiston Respublikasi Markaziy saylov komissiyasi. 1, 3,4, 5 2, 3,4, 5 1, 2, 3, 4 1, 2,4, 5 25 / 50 25) 38) Darsni boshlashdan avval o'gituvchi har bir o'quvchining darsdan tashqari vagtda nima bilan shug'ullanishi hagida so'radi. Dars davomida barcha o'quvchi faol ishtirok etdi. O'qituvchi ta'lim samaradorligini ta'minlash maqsadida qanday usuldan foydalandi? Motivatsion vaziyatlarni yaratish, ularning samaradorligini tahlil qilish texnologiyasidan foydalandi Dars vaqtini oqilona boshqarish va o'quvchilar ishini ongli ravishda tashkil etish texnologiyasidan foydalandi O'quvchilarni darsga qiziqtirish va ularni faollashtirishda turli usul va texnologiyalardan foydalandi O'quvchilar darsda faol qatnashishlarini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qizigishlaridan foydalandi 26 / 50 26) 18) Prokuror nazoratiga oid hujjat turlarini aniqlang. 1) shikoyat; 2)protest; 3)ariza; 4) taklif; 5)qaror; 6) taqdimnoma; 7) ogohlantirish. 1,2,4,5,6 2, 3,5,6,7 3,4,5,6,7 2,3,4,6,7 27 / 50 27) 39) Qaysi holatlarda namunaviy o'quv rejalariga o'zgartirish kiritish mumkin? Ota-onalar va o'quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan Yuqori tashkilot va maktab ma'muriyati buyrug'iga asosan Maktab ma'muriyati va metodik birlashma takliflariga ko'ra O'quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda 28 / 50 28) 4) Quyidagilardan qaysi biri fuqarolarning Konstitutsiyaviy huquq va erkinliklariga qarshi jinoyatlar turiga kirmaydi? 1) shaxsiy hayot daxlsizligini buzish; 2) tuhmat; 3) saylov yoki referendum tashkil qilish, ularni o'tkazish to'g'risidagi qonun hujjatlarini buzish; 4) o'zgalar mulkini talon-taroj qilish; 5) mehnat qilish huquqini buzish; 6) mehnatni muhofaza qilish qoidalarini buzish; 7) mualliflik yoki ixtirochilik huquqlarini buzish; 8) yong'in xavfsizligi qoidalarini buzish. 1, 2, 5,7 1, 3,4, 7 2,4,6, 8 2, 5, 6, 8 29 / 50 29) 37) Rejalashtirilayotgan darsning shakl va usullari nimalarga mos kelishi lozim? O'quvchilarning jamoaviy va loyiha ishlarini tashkil etish va nazorat qilishga mos kelishi lozim Bolalar bilan mulogot qilish, ularning qadr-qimmatini tan olish tamoyillariga mos kelishi lozim Darsning maqsadlari, o'quvchilarning yosh xususiyatlari va o'zlashtirishiga mos kelishi lozim Turli xil ta'limiy ehtiyojlar, shuningdek iqtidorli o'quvchilar bilan ishlash tamoyillariga mos kelishi lozim 30 / 50 30) 35) Tovarning sotib olinganligini yoki ish (xizmat)ning haqi to'langanligini tasdiglovchi, tovar (ish, xizmat)ning bahosi, haq to'langan sana hamda sotuvchining nomi va joylashgan manzili haqidagi ma'lumot ko'rsatilgan hujjat nima deyiladi? Kassa cheki Aksiz markasi Tovar cheki Muvofiglik sertifikati 31 / 50 31) 45) O'qituvchi yangi mavzuga oid faktlar va mulohazalarni keltirdi hamda ularga doir savollar bilan murojaat gildi. Bunda o'quvchida qanday ko'nikma turi shakllantiriladi? mulohaza bilish qo'llash tahlil 32 / 50 32) 40) Nima uchun o'quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? sinf kesimida nisbiy baholash va o'quvchilarga individual ta'lim ehtiyojlaridan kelib chigib, o'z vaqtida yordam berish o'quvchilarga o'zlarining asoslangan va mas'uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish maqsadga qay darajada erishganligini ko'rsatish, o'gishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish o'quvchilar erkin rivojlanishlari va o'zlarini namoyon eta olishlari uchun o'zaro hurmat muhitini yaratish 33 / 50 33) 5) Quyidagilardan O'zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasiga oid noto'g'ri qoidani aniqlang. 1) O'zbekiston Respublikasida yashayotgan har bir fuqaro davlat hokimiyati vakillik organlariga saylash va saylanish huquqiga ega emas; 2) har bir saylovchi bir ovozga ega. Ovoz berish huquqi, o'z xohish-irodasini bildirish tengligi va erkinligi qonun bilan kafolatlanadi; 3) O'zbekiston Respublikasining o'n sakkiz yoshga to'Igan fuqarolari saylash huquqiga egadirlar; 4) O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi muddatidan ilgari O'zbekiston Respublikasi Prezidenti saylovini tayinlashga haqli: 5) O'zbekiston Respublikasi Prezidenti muddatidan ilgari O'zbekiston Respublikasi Prezidenti saylovini tayinlashga haqli emas; 6)O'zbekiston Respublikasi fuqarosi bir vaqtning o'zida ikkidan ortiq davlat hokimiyati vakilik organi deputati bo'lishi mumkin emas. 2, 3, 6 1, 5, 6 1, 4, 5 2,4,6 34 / 50 34) 36) O'quvchi bir loyiha ustida ishladi. O'qituvchi tomonidan loyiha taqdimotiga to'g'ri bildirilgan fikr variantlarini toping. 1) Vazifani belgilangan muddatdan oldin bajarganligini ta’kidlamoqchiman, ammo taqdimotdagi 1-muammo uchun keltirilgan ma’lumotlarni joriy yil bo'yicha yangilash lozim. 2) Umuman olganda yomon emas. Bazi joylarida xatolikliklar bor, ularni birga tahlil qilishimiz lozim bo'lgani uchun, keyinroq ko'rishsak, yaxshiroq tushuntirib beraman,. 3) Loyiha ishi talab darajasida bajarilgan. Taqdimotga ba’zi o'zgartirishlar kiritish lozim. Darsdan so'ng ular haqida batafsil gaplashib olish uchun ko'rishsak ma'qul bo'lardi. 4) Barakalla. Taqdimot ustida zo'r ishlabsan. Menga juda yoqdi. 2,3 2,4 1,4 1,3 35 / 50 35) 17) Jinoyat qonunchiligiga muvofiq majburiy jamoat ishlari quyidagi qaysi toifadagi shaxslarga nisbatan qo'llanilmaydi? I) harbiy xizmatchilarga; 2) pensiya yoshiga yetgan shaxslarga; 3) o'n olti yoshga to'Imagan shaxslarga; 4) o’n sakkiz yoshga to'Imagan shaxslarga; 5) homilador ayollarga; 6) o'n to'rt yoshga to'Imagan bolalari bor ayollarga; 7) birinchi, ikkinchi va uchinchi guruh nogironlariga; 8) chet el fuqarolariga va O'zbekiston Respublikasida doimiy yashamaydigan shaxslarga. 2, 5, 6, 7, 8 1, 2, 3, 5, 8 3, 4, 5, 6, 7 1, 2,4,7, 8 36 / 50 36) 10) 1-d, 2-b, 3-a, 4-c, 5-e 1-b, 2-d, 3-c, 4-a, 5-e 1-d, 2-a, 3-b, 4-e, 5-c 1-e, 2-c, 3-b, 4-d, 5-a 37 / 50 37) 27) Quyidagilardan noto'g'ri berilgan huquqiy tushunchalarni aniqlang. 1. Kredit (ing. creditium - ssud- pul yoki tovarlarni, odatda, foizlar to'lab, qaytarish sharti bilan berish bo'lib, kreditor bilan qarz oluvchi o'rtasidagi iqtisodiy munosabatlarni ifodalaydi. 2. Kredit summasi - bu qarzga beriladigan pul birligining hajmi. 3. Kredit mexanizmi - kredit munosabatlarini tashkil qilishda qo'llaniladigan elementlar majmuasidir. 4. Kredit obyekti - vaqtincha bo'sh turgan, berilishi mumkin bo'lgan pullar va tovarlardir. 5. Kredit subyektlariga korxona, firma, tashkilot, davlat va turli toifadagi aholi kiradi. 6. ] Davlat qarzi - davlatning faqat tashqi operatsiyalari bo'yicha qarzdorlik summasi. 2, 4 3, 5 1, 6 1, 4 38 / 50 38) 41) O'qituvchi o'quvchilarni guruhlarga ajratib, bir necha yo'nalishlarda loyiha ishlari mavzularini taqdim etdi. Quyida berilganlardan ekologik loyiha turiga kiradigan variantlarni belgilang: 1. Maktabda chiqindilarni saralab yig'ish ishlarini tashkil etish 2. Maktab hududidagi sport maydonchasini yoritish uchun shamol generatorini yaratish 3. Tog' chang'i dam olish zonasiga sayohat harajatlarini hisoblash 4. Maktabda "Ekologik muammolar" mavzusidagi tadbirni tashkillashtirish 1,2 2,4 2,3 1,4 39 / 50 39) 19) Soliqlar va boshqa majburiy to'lovlarning elementlarini belgilang. 1) soliq solish obyekti; 2) soliq solish subyekti; 3) moliya yili; 4) stavka; 5) hisoblab chiqarish tartibi; 6) soliq davri; 7) moliyaviy majburiyatlar; 8) to'lash tartibi. 1,4,5, 6, 8 2,4,5,6,7 1, 3, 4, 6, 8 1, 2, 3,7, 8 40 / 50 40) 7) I-f, II-C, III-b I-b, II-a, ll-e I-f,II-d,|ll-b I-c, II-e, lI-d 41 / 50 41) 31) Qanday hollarda ish haqi ikki hissa miqdorida to'lanadi? 1) tungi ishlarda; 2) ish vaqtidan tashqari ishlarda; 3) zararli ishlarda; 4) dam olish kunlaridagi ishlarda; 5) favqulodda holatlarda; 6) bayram kunlari. 1, 3, 4 1, 2, 3 2, 5, 6 2,4,6 42 / 50 42) 49) O'qituvchi o'quvchining mustaqil faoliyatlari darajasini oshirishmoqchi. Buning uchun u o'qitish usullari ketma-ketligini qanday tanlashi lozim? 1. Reproduktiv usul 2. Axborot to'plash -reseptiv usul 3. Muammoli ta'lim usuli 4. Tadqigot usuli 1,4,2,3 2,1,4,3 2, 1,3,4 3, 1,2,4 43 / 50 43) 42) O'qituvchi muayyan mavzu bo'yicha o'quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so'ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta'lim turiga taalluqli? reproduktiv ta'lim muammoli ta'lim turi shaxsga yo'naltirilgan ta'lim tabaqalashtirilgan ta'lim 44 / 50 44) 43) Yosh mutaxassis yangi mavzuni tushuntirib bo'Igach, o'quvchilarning quyidagi savoliga duch keldi: "Bularning bizga nima keragi bor? Biz bu narsani o'rganishni xohlamaymiz". Bu holatda o'qituvchi o'quv jarayonining qaysi tarkibiy qismlarini to’liq amalga oshirmagan? 1) Maqsad 2) Mazmun 3) Nazorat qilish 4) Baholash 1,4 2,4 2,3 1,2 45 / 50 45) 25) Yaponiya, Hindiston, Xitoy kabi mamlakatlar qaysi huquq oilasiga mansub? Diniy-an'anaviy "huquqiy oila" Roman-german "huquqiy oila" Kontinental "huquqiy oila" Ingliz-Amerika "huquqiy oilasi" 46 / 50 46) 21) Davlatning moliyaviy-iqtisodiy faoliyati yo'nalishlarini aniqlang. 1) tashqi iqtisodiy faoliyat va xalqaro hamkorlik; 2) tinchlik va millatlararo totuvlikni saqlash; 3) soliq yig’ish; 4) pul belgilarini chiqarish; 5) mulk daxlsizligini ta'minlash; 6) madaniyat-ta'lim muassasalari, ommaviy axborot vositalarini rivojlantirishni qo’llab-quvvatlash; 7) sog'liqni saqlash va ta'lim tizimini qo'llab-quvvatlash; 8) atrof-muhitni muhofaza qilish bo'yicha chora-tadbirlar belgilash. 1, 3,4,6,8 1,2,4, 5, 7 1, 3,5,6, 7 2, 4, 6,7, 8 47 / 50 47) 48) O'quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O'quvchi o'z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu gobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma'lumotlarni sharhlash va ishlatish) Kognitiv (yangi ma'lumotlarni o'rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish..o'z-o'zini tartibga solish.. to'siqlarni yengish) Kommunikativ (shaxslararo ko'nikmalar.. boshqalar bilan ishlash va o'zaro hamkorlikda bo'lish) 48 / 50 48) 30) Amir Temur davlatida sud tizimiga oid bo'Imagan ma'lumotlarni aniqlang. 1) Amir Temur davlatida odil sudlovni amalga oshirish uchun mukammal sud tizimi mavjud bo'Igan; 2) sud tizimi to'rt sohaga bo'lingan va lashkarboshilar tomonidan boshqarilgan. 3) shahar, o'lka va viloyat aholisi jinoyat va fuqarolar ishlari bo'yicha sud qilingan; 4) sud ishlarida shariat, harbiy kishilarga nisbatan harbiy sud (tribunal) qo’llanilsa-da, amaldorlar tomonidan hukm chiqarilgan; 5) taxt vorislari uchun hukmni amirning o'zi chiqargan; 6)fuqarolik sudi ishiga doir masalalarni amirning o'zi ko'rib chiqqan. 2, 4, 6 1, 3, 6 2, 3, 5 1, 4, 5 49 / 50 49) 14) Xayr-ehson shartnomasining hadya shartnomasidan farqli jihatlarini ajratib ko'rsating. 1) xayr-ehson fuqarolar, shifoxonalar, tarbiya muassasalari, fondlar, muzeylar va hokazolarga, shuningdek davlatga umumfoydali maqsadlarda amalga oshiriladi; 2) xayr-ehsonni bekor qilish mumkin emas, uni olish uchun kimningdir roziligi shart emas; 3) hadya shartnomasini tuzish uchun ikkala tomon ham to'liq muomalaga ega bo'lishi shart; 4) merosxo'rlik to'g'risidagi me’yorlar xayr-ehsonga nisbatan qo'llanilmaydi; S) hadya shartnomasiga nisbatan tegishli ravishda oldi-sotdi to'g'risidagi me'yorlar qo'llaniladi. 2, 4, 5 1, 2, 3 3, 4, 5 1, 2,4 50 / 50 50) 12) Ushbu davlatlarning qaysilari parlamentar respublika hisoblanadi? 1) AQSh; 2) Italiya; 3) Germaniya; 4) Meksika; 5) Braziliya; 6) Argentina; 7)Gretsiya; 8) Hindiston. 3,4,5, 8 2, 3,7, 8 1,2,4, 8 2, 5, 6, 7 Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Davlat huquq asoslari (att)