Davlat va Huquq asoslari fanidan Attestatsiya testlari №1 Posted on 16.04.202416.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Davlat va Huquq asoslari fanidan Attestatsiya testlari №1 нет 0% 131 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Davlat va Huquq asoslari fanidan Attestatsiya №1 Davlat va Huquq asoslari fanidan MALAKA SINOVI UCHUN 2024-yil martda test.uzedu.uz saytida o'tkazilgan rasmiy REPETITSIYA TEST 1 / 50 1) 29) Oila kodeksiga muvofiq qanday hollarda nikohdan ajralish ma'muriy tartibda amalga oshiriladi? 1) er-xotin o'rtasida voyaga yetmagan farzandlari bo'lmasa va ular ajralishga o'zaro rozi bo'lgan hollarda; 2) aliment undirish masalasida kelishuvga erishilmagan bo'Isa; 3) taraflar (er yoki xotin) sud tomonidan bedarak yo'qolgan, ruhiy kasaligi yoki aqli zaifligi sababli muomalaga layoqatsiz deb topilgan taqdirda; 4) agar sud er va xotinning bundan buyon birgalikda yashashiga va oilani saqlab qolishga imkoniyat yo'q deb topsa, ularni nikohdan ajratadi; 5) er-xotinlar o'rtasidagi mulkiy nizolar mavjud bo'lgan hollarda; 6) sodir etgan jinoyati uchun eri yoki xotini uch yildan kam bo'lmagan muddatga ozodlikdan mahrum qilingan taqdirda. 4, 5, 6 1, 3, 6 3, 4, 5 2, 3, 4 2 / 50 2) 30) Amir Temur davlatida sud tizimiga oid bo'Imagan ma'lumotlarni aniqlang. 1) Amir Temur davlatida odil sudlovni amalga oshirish uchun mukammal sud tizimi mavjud bo'Igan; 2) sud tizimi to'rt sohaga bo'lingan va lashkarboshilar tomonidan boshqarilgan. 3) shahar, o'lka va viloyat aholisi jinoyat va fuqarolar ishlari bo'yicha sud qilingan; 4) sud ishlarida shariat, harbiy kishilarga nisbatan harbiy sud (tribunal) qo’llanilsa-da, amaldorlar tomonidan hukm chiqarilgan; 5) taxt vorislari uchun hukmni amirning o'zi chiqargan; 6)fuqarolik sudi ishiga doir masalalarni amirning o'zi ko'rib chiqqan. 2, 3, 5 1, 4, 5 2, 4, 6 1, 3, 6 3 / 50 3) 2) Xalqaro huquq funksiyalarini aniqlang. 1) barqarorlashtiruvchi; 2) tartibga soluvchi; 3) boshqaruvchi; 4) muhofaza etuvchi; 5) homiylik qiluvchi; 6) axborot-tarbiyalovchi. 1,3,5,6 1, 2, 4, 6 2,3,4,5 3, 4,5, 6 4 / 50 4) 6) Qonunchilikka muvofiq ekologik javobgarlikning qaysi turi mavjud emas? ekologik-ijtimoiy javobgarlik ekologik-iqtisodiy javobgarlik ekologik-madaniy javobgarlik ekologik-huquqiy javobgarlik 5 / 50 5) 9) O'n sakkiz yoshga to'Imagan xodimlar qaysi vaziyatlarda ish beruvchiga yetkazilgan zarar uchun to'liq moddiy javobgar bo'ladi? 1)maxsus yozma shartnoma asosida unga ishonib topshirilgan qimmatbaho buyumlar saqlanishini ta’minlamaganligi uchun; 2) qasddan yetkazilgan zarar uchun; 3) alkogolli ichimlikdan, giyohvandlik yoki toksik modda ta'siridan mastlik holatida yetkazilgan zarar uchun 4) bir gallik hujjat asosida olingan qimmatbaho buyumlarning saqlanishini ta’minlamaganligi uchun; 5) tijorat sirlari oshkor etilganda; 6) jinoyat sodir etish natijasida. 1,2, 4 3, 4,5 2, 5, 6 2, 3, 6 6 / 50 6) 28) Odil sudlovni amalga oshirishdagi asosiy talablarni belgilang. 1) birdamlik; 2) obyektivlik; 3) to'g'ridan-to'g'ri; 4) umumiylik; 5) har tomonlama va to'liq; 6) qonuniylik; 7) majburiylik va adolat. 3,4, 5, 7 1, 2, 4, 5 2, 4, 6,7 2, 5, 6,7 7 / 50 7) 32) 1-e, b; 2-f, c; 3-d, a 1-c, b; 2-d, a; 3-e, f 1-a, b; 2-d, f; 3-a,c 1-d, e; 2-c, f; 3-a, b 8 / 50 8) 15) Tabiatni asrash sohasidagi xalqaro-huquqiy hujjatlarning qabul qilinish xronologik ketma-ketligini belgilang. 1) "Biologik xilma-xillik to'g'risida"gi Rio-de Janeyro Konvensiyasi; 2) "Dunyoning madaniy va tabiiy merosini himoya qilish to'g’risida"gi Konvensiya; 3) "Osiyo va Afrika botqoqliklarida yashovchi va ko'chib yuruvchi qushlarni himoya qilish to'g'risida"gi shartnoma; 4) "Yo'qolish arafasidagi yovvoyi flora va fauna turlari bilan xalqaro savdo- sotiq qilish to'g'risida' gi Konvensiya. 2,4, 1, 3 4, 3, 2, 1 2,4, 3,1 3, 2,1,4 9 / 50 9) 27) Quyidagilardan noto'g'ri berilgan huquqiy tushunchalarni aniqlang. 1. Kredit (ing. creditium - ssud- pul yoki tovarlarni, odatda, foizlar to'lab, qaytarish sharti bilan berish bo'lib, kreditor bilan qarz oluvchi o'rtasidagi iqtisodiy munosabatlarni ifodalaydi. 2. Kredit summasi - bu qarzga beriladigan pul birligining hajmi. 3. Kredit mexanizmi - kredit munosabatlarini tashkil qilishda qo'llaniladigan elementlar majmuasidir. 4. Kredit obyekti - vaqtincha bo'sh turgan, berilishi mumkin bo'lgan pullar va tovarlardir. 5. Kredit subyektlariga korxona, firma, tashkilot, davlat va turli toifadagi aholi kiradi. 6. ] Davlat qarzi - davlatning faqat tashqi operatsiyalari bo'yicha qarzdorlik summasi. 2, 4 1, 6 1, 4 3, 5 10 / 50 10) 16) Fuqarolik huquq va burchlari quyidagi qanday hollarda vujudga keladi? 1) shartnomalar va boshqa bitimlardan; 2) boshqa shaxsga zarar yetkazish natijasida; 3) shaxs vafot etishi natijasida; 4) fan, adabiyot, san'at asarlarini yaratish, ixtirolar va boshqa intellectual faoliyat natijasida; 5) davlat organlarining yoki fuqarolarning o'zini o'zi boshqarish organlari hujjatlarida; 6) xizmatlardan foydalanmaganda; 7) asossiz boyib ketish natijasida. 1, 2, 4, 5, 7 2,3,4, 5,6 2, 4, 5, 6,7 1, 3, 4, 6, 7 11 / 50 11) 21) Davlatning moliyaviy-iqtisodiy faoliyati yo'nalishlarini aniqlang. 1) tashqi iqtisodiy faoliyat va xalqaro hamkorlik; 2) tinchlik va millatlararo totuvlikni saqlash; 3) soliq yig’ish; 4) pul belgilarini chiqarish; 5) mulk daxlsizligini ta'minlash; 6) madaniyat-ta'lim muassasalari, ommaviy axborot vositalarini rivojlantirishni qo’llab-quvvatlash; 7) sog'liqni saqlash va ta'lim tizimini qo'llab-quvvatlash; 8) atrof-muhitni muhofaza qilish bo'yicha chora-tadbirlar belgilash. 1, 3,5,6, 7 1,2,4, 5, 7 1, 3,4,6,8 2, 4, 6,7, 8 12 / 50 12) 39) Qaysi holatlarda namunaviy o'quv rejalariga o'zgartirish kiritish mumkin? Maktab ma'muriyati va metodik birlashma takliflariga ko'ra Ota-onalar va o'quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan O'quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda Yuqori tashkilot va maktab ma'muriyati buyrug'iga asosan 13 / 50 13) 47) Maktabda ta'lim sifatini aniqlash uchun monitoring o'tkazish rejalashtirildi. Uning vazifalari to'g'ri ko'rsatilgan variantlarni belgilang: 1. Ta'lim sifati, uni tahlil qilish va baholash haqida kerakli va yetarli ma'lumotlarni to'plash 2. Sifatli ta'lim uchun ijtimoiy buyurtmaning bajarilishini nazorat qilish 3. Ta'lim jarayoni ishtirokchilariga rag batlantiruvchi va motivatsion ta'sirni tashkil etish 4. Ta'lim jarayoni ishtirokchilarining ijtimoiy hotirjamligi to'g'risidagi ma’lumotlarni yig’ish 5. Ta'limni yanada rivojlantirish prognozi va zarur tuzatishlar kiritish bo'yicha tavsiyalar ishlab chiqish 2,4,5 1,2,3,5 2,3,4,5 1,2,5 14 / 50 14) 34) Jinoyat boshqa huquqbuzarliklardan quyidagi qaysi belgilari bilan farqlanadi? 1) g'ayriqonuniyik ko'rinishi; 2) huquqbuzarlik sodir etilgan makoni; 3) huquqbuzarlik sodir etilgan qurollar; 4) obyekti; 5) huquqbuzarlik sodir etilgan vaqti; 6) ijtimoiy xavflilik darajasi va xususiyati. 4, 5, 6 1, 4, 6 2, 4,6 1, 2, 5 15 / 50 15) 48) O'quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amalga oshirish shartlari belgilab berildi. O'quvchi o'z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu gobiliyat qaysi faoliyat turiga kiradi? Kommunikativ (shaxslararo ko'nikmalar.. boshqalar bilan ishlash va o'zaro hamkorlikda bo'lish) Kognitiv (yangi ma'lumotlarni o'rganish, atrofimizdagi dunyoni tushunish va muloqot qilish) Regulyativ (maqsadni belgilash, rejalashtirish..o'z-o'zini tartibga solish.. to'siqlarni yengish) Konstruktiv (modellarni yaratish, grafik ma'lumotlarni sharhlash va ishlatish) 16 / 50 16) 3) Amalga oshirishning huquqiy shakli bo'yicha davlat funksiyalari qaysi javob variantida to'g'ri berilgan? Ichki va tashqi Asosiy va asosiy bo'lmagan Doimiy va vaqtinchalik Huquqni ijod qilish, huquqni ijro qilish va huquqni qo'riqlash 17 / 50 17) 14) Xayr-ehson shartnomasining hadya shartnomasidan farqli jihatlarini ajratib ko'rsating. 1) xayr-ehson fuqarolar, shifoxonalar, tarbiya muassasalari, fondlar, muzeylar va hokazolarga, shuningdek davlatga umumfoydali maqsadlarda amalga oshiriladi; 2) xayr-ehsonni bekor qilish mumkin emas, uni olish uchun kimningdir roziligi shart emas; 3) hadya shartnomasini tuzish uchun ikkala tomon ham to'liq muomalaga ega bo'lishi shart; 4) merosxo'rlik to'g'risidagi me’yorlar xayr-ehsonga nisbatan qo'llanilmaydi; S) hadya shartnomasiga nisbatan tegishli ravishda oldi-sotdi to'g'risidagi me'yorlar qo'llaniladi. 2, 4, 5 3, 4, 5 1, 2, 3 1, 2,4 18 / 50 18) 45) O'qituvchi yangi mavzuga oid faktlar va mulohazalarni keltirdi hamda ularga doir savollar bilan murojaat gildi. Bunda o'quvchida qanday ko'nikma turi shakllantiriladi? mulohaza qo'llash bilish tahlil 19 / 50 19) 24) Huqugiy munosabat elementlarini belgilang. Obyekt, obyektiv tomon, subyekt, subyektiv tomon Huquqiy layoqat, muaomala layoqati, huquqiy odat, yuridik pretsedent Obyekt, subyekt, subyektiv huquq, yuridik majburiyat Gipoteza, dispozitsiya, sanksiya 20 / 50 20) 41) O'qituvchi o'quvchilarni guruhlarga ajratib, bir necha yo'nalishlarda loyiha ishlari mavzularini taqdim etdi. Quyida berilganlardan ekologik loyiha turiga kiradigan variantlarni belgilang: 1. Maktabda chiqindilarni saralab yig'ish ishlarini tashkil etish 2. Maktab hududidagi sport maydonchasini yoritish uchun shamol generatorini yaratish 3. Tog' chang'i dam olish zonasiga sayohat harajatlarini hisoblash 4. Maktabda "Ekologik muammolar" mavzusidagi tadbirni tashkillashtirish 2,4 1,4 1,2 2,3 21 / 50 21) 37) Rejalashtirilayotgan darsning shakl va usullari nimalarga mos kelishi lozim? Turli xil ta'limiy ehtiyojlar, shuningdek iqtidorli o'quvchilar bilan ishlash tamoyillariga mos kelishi lozim Bolalar bilan mulogot qilish, ularning qadr-qimmatini tan olish tamoyillariga mos kelishi lozim Darsning maqsadlari, o'quvchilarning yosh xususiyatlari va o'zlashtirishiga mos kelishi lozim O'quvchilarning jamoaviy va loyiha ishlarini tashkil etish va nazorat qilishga mos kelishi lozim 22 / 50 22) 25) Yaponiya, Hindiston, Xitoy kabi mamlakatlar qaysi huquq oilasiga mansub? Ingliz-Amerika "huquqiy oilasi" Diniy-an'anaviy "huquqiy oila" Kontinental "huquqiy oila" Roman-german "huquqiy oila" 23 / 50 23) 31) Qanday hollarda ish haqi ikki hissa miqdorida to'lanadi? 1) tungi ishlarda; 2) ish vaqtidan tashqari ishlarda; 3) zararli ishlarda; 4) dam olish kunlaridagi ishlarda; 5) favqulodda holatlarda; 6) bayram kunlari. 1, 2, 3 2,4,6 2, 5, 6 1, 3, 4 24 / 50 24) 5) Quyidagilardan O'zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasiga oid noto'g'ri qoidani aniqlang. 1) O'zbekiston Respublikasida yashayotgan har bir fuqaro davlat hokimiyati vakillik organlariga saylash va saylanish huquqiga ega emas; 2) har bir saylovchi bir ovozga ega. Ovoz berish huquqi, o'z xohish-irodasini bildirish tengligi va erkinligi qonun bilan kafolatlanadi; 3) O'zbekiston Respublikasining o'n sakkiz yoshga to'Igan fuqarolari saylash huquqiga egadirlar; 4) O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi muddatidan ilgari O'zbekiston Respublikasi Prezidenti saylovini tayinlashga haqli: 5) O'zbekiston Respublikasi Prezidenti muddatidan ilgari O'zbekiston Respublikasi Prezidenti saylovini tayinlashga haqli emas; 6)O'zbekiston Respublikasi fuqarosi bir vaqtning o'zida ikkidan ortiq davlat hokimiyati vakilik organi deputati bo'lishi mumkin emas. 2,4,6 1, 4, 5 1, 5, 6 2, 3, 6 25 / 50 25) 7) I-f, II-C, III-b I-b, II-a, ll-e I-f,II-d,|ll-b I-c, II-e, lI-d 26 / 50 26) 17) Jinoyat qonunchiligiga muvofiq majburiy jamoat ishlari quyidagi qaysi toifadagi shaxslarga nisbatan qo'llanilmaydi? I) harbiy xizmatchilarga; 2) pensiya yoshiga yetgan shaxslarga; 3) o'n olti yoshga to'Imagan shaxslarga; 4) o’n sakkiz yoshga to'Imagan shaxslarga; 5) homilador ayollarga; 6) o'n to'rt yoshga to'Imagan bolalari bor ayollarga; 7) birinchi, ikkinchi va uchinchi guruh nogironlariga; 8) chet el fuqarolariga va O'zbekiston Respublikasida doimiy yashamaydigan shaxslarga. 1, 2, 3, 5, 8 2, 5, 6, 7, 8 3, 4, 5, 6, 7 1, 2,4,7, 8 27 / 50 27) 44) O'qituvchi o'quvchiga mustaqil bajarish uchun vazifa berdi. Vazifani bajarishda fagatgina berilgan adabiyotlar ro'yxatidan foydalanmasdan, o'z shaxsiy fikr va mulohazalari bilan boyitishni so'radi. Shunda o'gituvchi o'quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta'lim turidan foydalandi? Muammoli ta'lim turi Darsdan tashgari ta'lim turi ljtimoiy ta'lim turi Shaxsga yo'naltirilgan ta'lim 28 / 50 28) 19) Soliqlar va boshqa majburiy to'lovlarning elementlarini belgilang. 1) soliq solish obyekti; 2) soliq solish subyekti; 3) moliya yili; 4) stavka; 5) hisoblab chiqarish tartibi; 6) soliq davri; 7) moliyaviy majburiyatlar; 8) to'lash tartibi. 1, 2, 3,7, 8 1, 3, 4, 6, 8 2,4,5,6,7 1,4,5, 6, 8 29 / 50 29) 43) Yosh mutaxassis yangi mavzuni tushuntirib bo'Igach, o'quvchilarning quyidagi savoliga duch keldi: "Bularning bizga nima keragi bor? Biz bu narsani o'rganishni xohlamaymiz". Bu holatda o'qituvchi o'quv jarayonining qaysi tarkibiy qismlarini to’liq amalga oshirmagan? 1) Maqsad 2) Mazmun 3) Nazorat qilish 4) Baholash 2,4 2,3 1,2 1,4 30 / 50 30) 4) Quyidagilardan qaysi biri fuqarolarning Konstitutsiyaviy huquq va erkinliklariga qarshi jinoyatlar turiga kirmaydi? 1) shaxsiy hayot daxlsizligini buzish; 2) tuhmat; 3) saylov yoki referendum tashkil qilish, ularni o'tkazish to'g'risidagi qonun hujjatlarini buzish; 4) o'zgalar mulkini talon-taroj qilish; 5) mehnat qilish huquqini buzish; 6) mehnatni muhofaza qilish qoidalarini buzish; 7) mualliflik yoki ixtirochilik huquqlarini buzish; 8) yong'in xavfsizligi qoidalarini buzish. 2, 5, 6, 8 2,4,6, 8 1, 3,4, 7 1, 2, 5,7 31 / 50 31) 1) Quyidagilardan qonunchilik tashabbusi huquqiga ega bo'Igan subyektlarni tanlang. 1) O'zbekiston Respublikasi Prezidenti, davlat hokimiyatining oliy vakillik organi orqali Qoraqalpog'iston Respublikasi; 2) O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasi deputatlari,O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi; 3) O'zbekiston Respublikasining Konstitutsiyaviy sudi, Oliy sudi va Adliyavaziri; 4) O'zbekiston Respublikasining saylov huquqiga ega bo'lgan, yuz ming nafardan kam bo'Imagan fuqarolari, O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Senati; 5) O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Inson huquqlari bo'yicha vakili (ombudsman), O'zbekiston Respublikasi Markaziy saylov komissiyasi. 1, 2,4, 5 2, 3,4, 5 1, 2, 3, 4 1, 3,4, 5 32 / 50 32) 18) Prokuror nazoratiga oid hujjat turlarini aniqlang. 1) shikoyat; 2)protest; 3)ariza; 4) taklif; 5)qaror; 6) taqdimnoma; 7) ogohlantirish. 2,3,4,6,7 2, 3,5,6,7 1,2,4,5,6 3,4,5,6,7 33 / 50 33) 42) O'qituvchi muayyan mavzu bo'yicha o'quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so'ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta'lim turiga taalluqli? tabaqalashtirilgan ta'lim muammoli ta'lim turi shaxsga yo'naltirilgan ta'lim reproduktiv ta'lim 34 / 50 34) 20) 1-c, 2-b, 3-a 1-b,2-¤, 3-с 1-c, 2-a, 3-b 1-a, 2-b, 3-c 35 / 50 35) 33) Quyidagilardan axloq va huquqqa oid noto'g'ri berilgan javob variantini aniqlang. Huqug davlat tomonidan belgilangan bo'ladi, axlog esa davlatning yordamisiz o'z-o'zidan shakllanadi Axloq hujjatlarda aniq ko'rinishga ega Huquq normalari, zarur hollarda, davlatning majburlov kuchi orqali, xloq normalari esa jamoatchilik fikri orqali qaror topadi Huquqda xatti-harakat yoki harakatsizlik "qonuniy-nogonuniy", axloqda esa "yaxshi-yomon" deya baholanadi 36 / 50 36) 40) Nima uchun o'quvchilarning yutuqlarini baholash va bahoni asoslab berish juda muhim? sinf kesimida nisbiy baholash va o'quvchilarga individual ta'lim ehtiyojlaridan kelib chigib, o'z vaqtida yordam berish o'quvchilarga o'zlarining asoslangan va mas'uliyatli qarorlarini qabul qilishga yordam berish maqsadga qay darajada erishganligini ko'rsatish, o'gishni davom ettirishga qiziqtirish, motivatsiya berish o'quvchilar erkin rivojlanishlari va o'zlarini namoyon eta olishlari uchun o'zaro hurmat muhitini yaratish 37 / 50 37) 35) Tovarning sotib olinganligini yoki ish (xizmat)ning haqi to'langanligini tasdiglovchi, tovar (ish, xizmat)ning bahosi, haq to'langan sana hamda sotuvchining nomi va joylashgan manzili haqidagi ma'lumot ko'rsatilgan hujjat nima deyiladi? Kassa cheki Muvofiglik sertifikati Tovar cheki Aksiz markasi 38 / 50 38) 23) Tarixiy qadriyatimiz bo'lgan "Avesto’da oilaviy munosabatlarda ayol kishining quyidagi qaysi huquqlari keltirib o'tilgan? 1) o’z mulkidan xayriya maqsadlarida mustaqil foydalanishi; 2) zardushtiylarning bayram kunlarida mustaqil tarzda o'z mulkini tasarruf etish; 3) mustaqil ravishda da'vogar bo'lish; 4) xususiy mulkini meros qilib qoldirish; 5) guvoh sifatida ko'rsatuvlar berishi mumkinligi; 6) umumiy mulkdan ulush talab qilishi mumkinligi. 1, 3, 5 1, 2, 3 1, 3,4 2, 5, 6 39 / 50 39) 50) O'qituvchi mualiflik dasturi va maktabni rivojlantirish konsepsiyasi ustida ish olib bordi. Bunday jarayon o'qituvchining qaysi faoliyat turiga kiradi? O'qituvchining go'shimcha faoliyati O'qituvchining ijtimoiy faoliyati O'qituvchining innovatsion faoliyati O'qituvchining ishdan tashqari faoliyati 40 / 50 40) 10) 1-e, 2-c, 3-b, 4-d, 5-a 1-b, 2-d, 3-c, 4-a, 5-e 1-d, 2-a, 3-b, 4-e, 5-c 1-d, 2-b, 3-a, 4-c, 5-e 41 / 50 41) 11) Totalitar tuzum shaklidagi davlat belgilarini ko'rsating. 1) qonun o'rnini qat'iy buyruq va farmoyishlar egallaydi; 2) siyosiy huquq va erkinliklar kafolatlanadi; 3) mansabdor shaxslarga haddan tashqari ko'p vakolatlar beriladi; 4) davlat iqtisodiy-ijtimoiy munosabatlarni o'z boshqaruvi ta'siriga olishga intiladi; 5) hokimiyat demokratik saylovlar yo'li bilan shakllantiriladi; 6) davlat tomonidan siyosiy birlashmalar va tashkilotlarning erkinliklari qat'iy cheklab qo'yiladi; 7) xalq davlat boshqaruvida qatnashadi. 1, 3,4,6 1, 2, 5, 7 1, 3, 6, 7 2, 3,4, 5 42 / 50 42) 49) O'qituvchi o'quvchining mustaqil faoliyatlari darajasini oshirishmoqchi. Buning uchun u o'qitish usullari ketma-ketligini qanday tanlashi lozim? 1. Reproduktiv usul 2. Axborot to'plash -reseptiv usul 3. Muammoli ta'lim usuli 4. Tadqigot usuli 2,1,4,3 1,4,2,3 2, 1,3,4 3, 1,2,4 43 / 50 43) 36) O'quvchi bir loyiha ustida ishladi. O'qituvchi tomonidan loyiha taqdimotiga to'g'ri bildirilgan fikr variantlarini toping. 1) Vazifani belgilangan muddatdan oldin bajarganligini ta’kidlamoqchiman, ammo taqdimotdagi 1-muammo uchun keltirilgan ma’lumotlarni joriy yil bo'yicha yangilash lozim. 2) Umuman olganda yomon emas. Bazi joylarida xatolikliklar bor, ularni birga tahlil qilishimiz lozim bo'lgani uchun, keyinroq ko'rishsak, yaxshiroq tushuntirib beraman,. 3) Loyiha ishi talab darajasida bajarilgan. Taqdimotga ba’zi o'zgartirishlar kiritish lozim. Darsdan so'ng ular haqida batafsil gaplashib olish uchun ko'rishsak ma'qul bo'lardi. 4) Barakalla. Taqdimot ustida zo'r ishlabsan. Menga juda yoqdi. 2,3 2,4 1,4 1,3 44 / 50 44) 12) Ushbu davlatlarning qaysilari parlamentar respublika hisoblanadi? 1) AQSh; 2) Italiya; 3) Germaniya; 4) Meksika; 5) Braziliya; 6) Argentina; 7)Gretsiya; 8) Hindiston. 2, 3,7, 8 1,2,4, 8 3,4,5, 8 2, 5, 6, 7 45 / 50 45) 26) Ma’muriy jazo turlarini aniqlang. 1) hayfsan; 2) jarima; 3) intizomiy qismga jo'natish; 4) axloq tuzatish ishlari; 5) haqini to'lash sharti bilan ashyoni olib qo'yish; 6) ozodlikdan mahrum qilish; 7) ozodlikni cheklash; 8)musodara qilish. 2,3,4 1, 2, 7 2,5,8 3,5,7 46 / 50 46) 22) b, d b, c a, c a, d 47 / 50 47) 38) Darsni boshlashdan avval o'gituvchi har bir o'quvchining darsdan tashqari vagtda nima bilan shug'ullanishi hagida so'radi. Dars davomida barcha o'quvchi faol ishtirok etdi. O'qituvchi ta'lim samaradorligini ta'minlash maqsadida qanday usuldan foydalandi? O'quvchilarni darsga qiziqtirish va ularni faollashtirishda turli usul va texnologiyalardan foydalandi O'quvchilar darsda faol qatnashishlarini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qizigishlaridan foydalandi Motivatsion vaziyatlarni yaratish, ularning samaradorligini tahlil qilish texnologiyasidan foydalandi Dars vaqtini oqilona boshqarish va o'quvchilar ishini ongli ravishda tashkil etish texnologiyasidan foydalandi 48 / 50 48) 8) Quyidagi qaysi davlat organlari ma'muriy huquqbuzarlik to'g'risidagi ishlarni ko'rib chiqish huquqiga ega? 1) iqtisodiy va fuqarolik ishlari bo'yicha tuman sudlari; 2) ma'muriy ishlar bo'yicha sudlari; 3) xususiy korxona, muassasa, tashkilot mulkdorlari; 4) voyaga yetmaganlar ishlari bilan shug'ullanuvchi tuman (shahar) komissiyalari. 2,4 1,3 1,2 3,4 49 / 50 49) 46) 1-V,2-B,3-D,4-G 1-D, 2-G, 3-A,4-B 1-B, 2-A, 3-G,4-V 1-G,2-A, 3-G,4-V 50 / 50 50) 13) Ma’muriy huquq tartibga soladigan munosabatlarni belgilang. 1) tashkiliy jihatdan biri ikkinchisiga bo'ysunadigan davlat organlari o'rtasidagi munosabatlar; 2) fuqarolarning mulkiy va shaxsiy nomulkiy munosabatlari; 3) bir-biriga bo'ysunmaydigan davlat idoralari o'rtasidagi munosabatlar; 4) ish beruvchi va xodimlar o'rtasidagi munosabatlar; 5) davlat idora organlari va ularga bo'ysunadigan korxonalar, muassasalar, tashkilotlar o'rtasidagi munosabatlar; 6) davlat idora organlari va birlashmalari o'rtasidagi munosabatlar; 7) davlat idora organlari va fuqarolar o’rtasidagi munosabatlar. 1, 2, 3, 4, 5 1, 3, 5, 6, 7 3, 4, 5, 6, 7 2,3,4, 6,7 Ваша оценка 0% Qayta boshla Attestatsiya, Davlat huquq asoslari (att)