Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 59 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? nafosat tarbiyasi orqali tevarak-atrof bilan tanishtirsh buyuk siymolar bilan tanishtirish tabiat haqidagi bilimlarni oshirish 2 / 27 2) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Fikr yuritishida o’rgatadi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi 3 / 27 3) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? kichik yosh katta yosh tayyorlov yosh o’rta yosh 4 / 27 4) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? o’yinlar orqali analizatorlar orqali pedagogik jarayonlarda mashg’ulotlarda 5 / 27 5) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 15 ta 16 ta 14 ta 24 ta 6 / 27 6) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 16 ta 12 ta 14 ta 26 ta 7 / 27 7) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yuguradi sakraydi predmetlar tagidan o’ta oladi yotadi. 8 / 27 8) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat talablariga mosligi Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Variativ dasturlar asosida 9 / 27 9) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 5-7 ta 3-4 ta 4-8 ta 4 yo’nalish 10 / 27 10) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; 11 / 27 11) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Epchillikni shakllantiradi Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi 12 / 27 12) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir 13 / 27 13) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Milliy an’analarga mosligi Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish 14 / 27 14) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? «Uchinchi ming yilikning bolasi»; «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi Davlat talablari 15 / 27 15) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? majlislar, tadbirlar, psixologik muhit psixologik muhit majlislar tadbirlar 16 / 27 16) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? o’yin faoliyati orqali tadbirlar alohida mashg’ulot integrallashtirilgan ta’lim 17 / 27 17) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 4 ta 5 ta 3 ta 2 ta 18 / 27 18) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? xalqaning tagida emaklaydi; aji-bujilar chizadi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi 19 / 27 19) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? tovushga boshini qaratadi; mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; 20 / 27 20) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? sakraydi yuguradi predmetlar tagidan o’ta oladi; oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi 21 / 27 21) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr 22 / 27 22) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? atosirlar, maqollar "Quron karim","Hadislar" rivoyatlar, anosirlar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar 23 / 27 23) Interfaol usullar qaysilar? jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti jamoalar taqsomoti 24 / 27 24) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? predmet tagidan o’tadi oladi; kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi shaqildoqni shaqillatadi koptokni dumalatadi 25 / 27 25) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 2-2 yarim yoshda 2 yarim yoshda 4-5 yoshda 3-4 yoshda; 26 / 27 26) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 6 bosqich 4 bosqich 7 bosqich 5 bosqich 27 / 27 27) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? boshqatirmalar pedagogik o’tishlar; bolaningijodqilishi erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish Your score is 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)