Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 57 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Fikr yuritishida o’rgatadi 2 / 27 2) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 4 ta 2 ta 5 ta 3 ta 3 / 27 3) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 5 bosqich 4 bosqich 6 bosqich 7 bosqich 4 / 27 4) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? boshqatirmalar pedagogik o’tishlar; bolaningijodqilishi erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish 5 / 27 5) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy an’analarga mosligi Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. 6 / 27 6) Interfaol usullar qaysilar? ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti jamoalar taqsomoti 7 / 27 7) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? tabiat haqidagi bilimlarni oshirish tevarak-atrof bilan tanishtirsh nafosat tarbiyasi orqali buyuk siymolar bilan tanishtirish 8 / 27 8) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? sakraydi yotadi. predmetlar tagidan o’ta oladi yuguradi 9 / 27 9) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 3-4 ta 5-7 ta 4 yo’nalish 4-8 ta 10 / 27 10) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? alohida mashg’ulot o’yin faoliyati orqali tadbirlar integrallashtirilgan ta’lim 11 / 27 11) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 12 / 27 12) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 15 ta 16 ta 24 ta 13 / 27 13) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi predmet tagidan o’tadi oladi; koptokni dumalatadi shaqildoqni shaqillatadi 14 / 27 14) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; tovushga boshini qaratadi; mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. 15 / 27 15) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Epchillikni shakllantiradi 16 / 27 16) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 26 ta 14 ta 12 ta 16 ta 17 / 27 17) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? o’rta yosh katta yosh kichik yosh tayyorlov yosh 18 / 27 18) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 2 yarim yoshda 2-2 yarim yoshda 4-5 yoshda 3-4 yoshda; 19 / 27 19) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? o’yinlar orqali mashg’ulotlarda pedagogik jarayonlarda analizatorlar orqali 20 / 27 20) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Variativ dasturlar asosida Davlat talablariga mosligi 21 / 27 21) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi Davlat talablari «Uchinchi ming yilikning bolasi»; «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun 22 / 27 22) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi 23 / 27 23) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr 24 / 27 24) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? xalqaning tagida emaklaydi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi aji-bujilar chizadi; 25 / 27 25) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? tadbirlar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit psixologik muhit majlislar 26 / 27 26) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlar tagidan o’ta oladi; oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi sakraydi yuguradi 27 / 27 27) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? rivoyatlar, anosirlar atosirlar, maqollar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar "Quron karim","Hadislar" Your score is 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)