Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 59 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? yuguradi sakraydi yotadi. predmetlar tagidan o’ta oladi 2 / 27 2) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? mashg’ulotlarda analizatorlar orqali pedagogik jarayonlarda o’yinlar orqali 3 / 27 3) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlar tagidan o’ta oladi; sakraydi oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi yuguradi 4 / 27 4) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 5 / 27 5) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 3 ta 2 ta 4 ta 5 ta 6 / 27 6) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi tovushga boshini qaratadi; 7 / 27 7) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? o’rta yosh tayyorlov yosh kichik yosh katta yosh 8 / 27 8) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 4-5 yoshda 2 yarim yoshda 3-4 yoshda; 2-2 yarim yoshda 9 / 27 9) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 26 ta 12 ta 16 ta 10 / 27 10) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? alohida mashg’ulot o’yin faoliyati orqali integrallashtirilgan ta’lim tadbirlar 11 / 27 11) Interfaol usullar qaysilar? ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti jamoalar taqsomoti 12 / 27 12) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun «Uchinchi ming yilikning bolasi»; Davlat talablari 13 / 27 13) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 15 ta 24 ta 14 ta 16 ta 14 / 27 14) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? koptokni dumalatadi shaqildoqni shaqillatadi predmet tagidan o’tadi oladi; kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi 15 / 27 15) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar rivoyatlar, anosirlar atosirlar, maqollar "Quron karim","Hadislar" 16 / 27 16) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Fikr yuritishida o’rgatadi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi 17 / 27 17) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? tevarak-atrof bilan tanishtirsh nafosat tarbiyasi orqali tabiat haqidagi bilimlarni oshirish buyuk siymolar bilan tanishtirish 18 / 27 18) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi to’g’ri yo’nalishda yuradi; xalqaning tagida emaklaydi; aji-bujilar chizadi; 19 / 27 19) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Variativ dasturlar asosida Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat talablariga mosligi Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi 20 / 27 20) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; 21 / 27 21) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 5-7 ta 4-8 ta 4 yo’nalish 3-4 ta 22 / 27 22) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun 23 / 27 23) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? pedagogik o’tishlar; bolaningijodqilishi erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish boshqatirmalar 24 / 27 24) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? psixologik muhit majlislar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit tadbirlar 25 / 27 25) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Milliy an’analarga mosligi Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish 26 / 27 26) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 4 bosqich 7 bosqich 5 bosqich 6 bosqich 27 / 27 27) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Epchillikni shakllantiradi Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Your score is 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)