Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 58 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 12 ta 26 ta 14 ta 16 ta 2 / 27 2) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? tadbirlar majlislar psixologik muhit majlislar, tadbirlar, psixologik muhit 3 / 27 3) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? sakraydi yuguradi yotadi. predmetlar tagidan o’ta oladi 4 / 27 4) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? pedagogik jarayonlarda o’yinlar orqali analizatorlar orqali mashg’ulotlarda 5 / 27 5) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi «Uchinchi ming yilikning bolasi»; «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun Davlat talablari 6 / 27 6) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi tovushga boshini qaratadi; 7 / 27 7) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4-8 ta 4 yo’nalish 5-7 ta 3-4 ta 8 / 27 8) Interfaol usullar qaysilar? jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish jamoalar taqsomoti qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish 9 / 27 9) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? o’rta yosh tayyorlov yosh kichik yosh katta yosh 10 / 27 10) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Milliy an’analarga mosligi Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi 11 / 27 11) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr 12 / 27 12) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? tabiat haqidagi bilimlarni oshirish buyuk siymolar bilan tanishtirish nafosat tarbiyasi orqali tevarak-atrof bilan tanishtirsh 13 / 27 13) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Epchillikni shakllantiradi Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; 14 / 27 14) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? o’yin faoliyati orqali alohida mashg’ulot integrallashtirilgan ta’lim tadbirlar 15 / 27 15) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi sakraydi yuguradi predmetlar tagidan o’ta oladi; 16 / 27 16) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? atosirlar, maqollar "Quron karim","Hadislar" pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar rivoyatlar, anosirlar 17 / 27 17) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 2 ta 3 ta 4 ta 5 ta 18 / 27 18) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 14 ta 24 ta 15 ta 16 ta 19 / 27 19) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? aji-bujilar chizadi; to’g’ri yo’nalishda yuradi; xalqaning tagida emaklaydi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi 20 / 27 20) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? bolaningijodqilishi boshqatirmalar erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish pedagogik o’tishlar; 21 / 27 21) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Fikr yuritishida o’rgatadi Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi 22 / 27 22) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 23 / 27 23) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi 24 / 27 24) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi predmet tagidan o’tadi oladi; koptokni dumalatadi shaqildoqni shaqillatadi 25 / 27 25) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 2-2 yarim yoshda 2 yarim yoshda 3-4 yoshda; 4-5 yoshda 26 / 27 26) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 4 bosqich 5 bosqich 7 bosqich 6 bosqich 27 / 27 27) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Variativ dasturlar asosida Davlat talablariga mosligi Your score is 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)