Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Posted on 21.04.202424.04.2024 By anvartoshev Комментариев к записи Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 нет 0% 28 123456789101112131415161718192021222324252627 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 Maktabgacha ta’lim tarbiyachisi fanidan Attestatsiya №3 1 / 27 1) Milliy istiqlol g’oyasi saboqlari dasturi asosida qaysi guruhdan boshlab ta’lim beriladi? tayyorlov yosh katta yosh o’rta yosh kichik yosh 2 / 27 2) Bolalar ahloq-odob qoidalarini o’zlashtirishda nima asosiy vosita bo’lib hisoblanadi? Bola o’zlashtirgan barcha bilim ko’nikmalarini o’yinda mustaqil va aniq tasvirlaydi Mehmonda qatnashish holatini aks ettiradi Kattalarni eslatish bo’yicha o’ynaydi Fikr yuritishida o’rgatadi 3 / 27 3) Drammalashtirilgan o’yinlar bolalar ongining o’sishida qanday ta’sir etadi? Konstriktiv fikrlashda o’rgatadi; Adabiyotga muhabbat uyg’otadi Mehnatga muhabbat uyg’otadi; Epchillikni shakllantiradi 4 / 27 4) 12-24 oylik bola sensamotorikasining rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? xalqaning tagida emaklaydi; predmetlarni qo’llari bilan ko’rsata oladi to’g’ri yo’nalishda yuradi; aji-bujilar chizadi; 5 / 27 5) Kichik guruhda mashg’ulotlar haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 26 ta 16 ta 14 ta 12 ta 6 / 27 6) Jamoada qanday muhit ish samaradorligini oshiradi? tadbirlar majlislar, tadbirlar, psixologik muhit psixologik muhit majlislar 7 / 27 7) 24-36 oylik bolaning ijtimoiy-hissiy rivojlanish ko’nikmalaridan birini aniqlang? qiziqarli topshirish jarayonida zavq oladi, zavq bilan ashula aytadi, muvafaqityasizlikdan qayg’uradi; ikki qo’l bilan harakat qiladi, kattalarning so’zlariga asosan turli harakatlarni bajaradi; yorqin rasmli kitoblarni tomosha qilishga qiziqish bildiradi; salfetka bilan yuzini artishga intiladi, aji-bujilarni chizadi 8 / 27 8) Tayyorlov guruhida haftalik mashg’ulotlar soni nechta? 24 ta 16 ta 14 ta 15 ta 9 / 27 9) Bolalarni rivojlantirish va maktabga tayyorlash davrini necha bosqichga bo’lish mumkin? 4 bosqich 5 bosqich 6 bosqich 7 bosqich 10 / 27 10) O’zbekiston Respublikasi tamg’asi qachon va qayerda tasdiqlangan? BMT Bosh assambleyasining 48-sessiyasida, 1993 — yil 25- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining X-sessiyasida,1992- yil 2- iyun O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashi XI-sessiyasida, 1993- yil 23- sentyabr O’zbekiston Respublikasi, Oliy Kengashining navbatdantashqario’tkazilgan XII-sessiyasida, 1991 -yil 16- noyabr 11 / 27 11) 24-36 oylik bolaning jismoniy rivojlanish ko’rsatkichlaridan birini aniqlang? predmetlar tagidan o’ta oladi; sakraydi oyoqni sudramasdan, chamalamasdan to’g’ri yo’nalish olib yuradi yuguradi 12 / 27 12) Milliy g’oyani singdirish dasturi yuzasidan ta’lim berish qay tarzda amalga oshiriladi? integrallashtirilgan ta’lim tadbirlar alohida mashg’ulot o’yin faoliyati orqali 13 / 27 13) Insoniy qadriyatlar manbai nimalar? atosirlar, maqollar pand-nasihatlar, xalq an’analari, hikmatlar rivoyatlar, anosirlar "Quron karim","Hadislar" 14 / 27 14) Milliy g’oyani bolalarga singdirish shakllaridan birini belgilang? tabiat haqidagi bilimlarni oshirish tevarak-atrof bilan tanishtirsh nafosat tarbiyasi orqali buyuk siymolar bilan tanishtirish 15 / 27 15) M.Montessori bola tashqi olamini nima orqali sezish va xulosaga kelishni tushuntiradi? o’yinlar orqali pedagogik jarayonlarda analizatorlar orqali mashg’ulotlarda 16 / 27 16) Dastur qaysi hujjat asosida yaratildi? «Ta’lim to’g’risida»gi Qonun Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi Davlat talablari «Uchinchi ming yilikning bolasi»; 17 / 27 17) 24-36 oylik bolaning madaniy –gigiyenik ko’nikmalaridan birini aniqlang? tovushga boshini qaratadi; o’yinchoqni tomosha qiladi, u qo’lidan bu qo’liga o’tqazadi; ko’pik paydo bo’lguncha ko’lni sovunlaydi, ko’pikni yuvib tashlaydi, qoshiq bilan mustaqil ovqatlanadi mayda predmetlarni qo’tichaga joylashtiradi. 18 / 27 18) «Bolajon» tayanch dasturining omillaridan birini belgilang. Davlat va jamiyatning barkamol shaxsga bo’lgan ehtiyojining kuchayganligi Maktabgacha ta’limda o’yin faoliyatining yetakchiligi Davlat talablariga mosligi Variativ dasturlar asosida 19 / 27 19) Huquqiy ta’lim necha yo’nalishda olib boriladi? 4 ta 3 ta 2 ta 5 ta 20 / 27 20) Oilaviy ta’lim dasturi qanday dastur? bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir bolalar yanada sog’lom bo’lishi va tezroq rivojlanishi maqsadida oilalarga yordamlashgish uchun muhim, ma’lumotlarni ta’minlashga qaratilgan davlat dasturidir, bola huquqlari bo’yicha ota-onalar talabini belgilaydi 21 / 27 21) 6-12 oylik bola jismoniy kursatkichlaridan birini belgilang? predmetlar tagidan o’ta oladi yotadi. sakraydi yuguradi 22 / 27 22) Yangi pedagogik texnologiya(YaPT) shakllari qaysilar? boshqatirmalar pedagogik o’tishlar; bolaningijodqilishi erkin ta’lim, noan’anaviy mashg’ulot va faollashtirish 23 / 27 23) Qaysi yosh davrida bolalarda sahnalashtirilgan o’yin faoliyati tarkib topadi? 4-5 yoshda 3-4 yoshda; 2-2 yarim yoshda 2 yarim yoshda 24 / 27 24) Interfaol usullar qaysilar? jamoalar taqsomoti jismoniy mashq, tevarakni bilish, topshiriqni bajarish ma’ruza, kengash, yig’ilish, jamoa bo’lish, topshiriqni bajarish qisqa ma’ruza, aqliy hujum, kichik jamoalarga bo’linishi, amaliy topshiriq, charxpalak, jamoalar taqsomoti 25 / 27 25) Dastur necha yo’nalishda amalga oshiriladi? 4-8 ta 3-4 ta 5-7 ta 4 yo’nalish 26 / 27 26) Dasturning tamoyillaridan birinibirini belgilang. Milliy o’zlikni anglash tuo’g’usi Maktabgacha ta’limning ijtimoiy turmush bilanmosligi. Bolalarning ijodkorlik qobiliyatini o’stirish Milliy an’analarga mosligi 27 / 27 27) 6-12 oylik bola hissiy rivojlanish kursatkichlaridan birini belgilang? kuladi, chapak chaladi, raqsga tushadi koptokni dumalatadi predmet tagidan o’tadi oladi; shaqildoqni shaqillatadi Ваша оценка 0% Qayta boshla Maktabgacha ta'lim (att)